Symfonia Platforma B2B to zaawansowany i nowoczesny system przeznaczony do obsługi sieci sprzedaży w modelu Business to Business. Platforma jest w pełni zintegrowana z systemem Symfonia Handel co powoduje, że wszystkie dane dostępne są z systemu ERP i dzięki temu pozwala to na szybkie i sprawne uruchomienie sprzedaży produktów klienta i pełną automatyzację procesów handlowych.
Panel Administracyjny
•Logi
Integracja z Symfonia ERP Handel
•Zakładanie konta administracyjnego kontrahenta Platformy z poziomu Symfonia Handel
•Dział do obsługi sprzedaży przez Platformę B2B
•Domyślny sposób naliczania VAT w zamówieniach
oPrzypisanie wymiarów do kontrahentów/towarów
•Import zdjęć towarów na Platformę
•Eksport zamówień z Platformy B2B do Symfonia Handel
•Własne pola dla dokumentów o charakterze Zamówienie obce
•Własne pola dla dokumentów o charakterze Dokument Sprzedaży
Zasady prezentacji i wymiany danych
•Pobieranie i prezentacja cen towarów na Platformie B2B
•Pobieranie danych kontrahentów z Symfonia ERP Handel na platformę B2B
•Uruchamianie eksportu zamówień do Symfonia ERP Handel
•Informacje oraz statusy zwrotne z Symfonia ERP Handel
•Wymiary do specyfikacji produktów na platformie B2B
•Synchronizacja adresów dostaw kontrahentów między Symfonia Handel i Platformą B2B