Administracja > Firmy > Tworzenie firmy i dołączanie baz

Drukuj

Tworzenie firmy i dołączanie baz

Aby utworzyć firmę:

1.Przejdź na panel Firma.

2.Kliknij przycisk Nowa, otworzy się okno Nowa firma.

3.Wprowadź nazwę firmy, skróconą nazwę firmy oraz numer jej NIP.

4.Na zakładce Informacje dodatkowe można wprowadzić dane kontaktowe firmy: adres email, numer telefonu oraz zanotować inne informacje.

5.Aby dołączyć bazę lub bazy firmy przejdź na zakładkę Aplikacje:

Dołączanie baz Sage Symfonia oraz Sage Symfonia StartDołączanie baz Sage Symfonia 2.0 oraz Sage Symfonia Start 2.0
Dołączanie baz Sage Symfonia oraz Sage Symfonia StartDołączanie bazy Sage Symfonia ERP

6.Na zakładce e-Audytor wybierz urząd skarbowy, do którego składane są raporty JPK. Przycisk Skonfiguruj na e-Audytor otwiera okno kreatora konfiguracji firmy na platformie e-Audytor.

7.Kliknij przycisk Zapisz.

 

Zobacz także:

Grupowe dołączanie baz Sage Symfonia 2.0

Odłączanie bazy Firmy

Logowanie do bazy Firmy